czwartek, 24.04.2025 Udostępniamy 910882 ofert przetargowych, 1353452 ofert(y) pracy oraz 1105 profili firmowych.
DialogBox loader.
dialogBox

Pomoc


1. Podstawowe informacje o Inżynierowie.pl

1.1 Co oznacza Inzynierowie.pl?
Inzynierowie.pl jest wiodącym polskim portalem branżowym oraz jedyną na rynku, innowacyjną i kompleksową platformą wymiany handlowej firm branż inżynierskich oraz sektorów pokrewnych!

  • To najbardziej aktualna i łatwa w użyciu baza ofert firm
  • Nowoczesna platforma przetargowa z codziennie aktualizowanymi i niepowtarzalnymi ofertami przetargowymi
  • To także jeden z najlepszych serwisów rekrutacyjnych, skupiających społeczność Inżynierów i Profesjonalistów branż inżynierskich oraz wszystkich zainteresowanych
Inzynierowie.pl to kompletne źródło informacji i skuteczne medium reklamowe zarówno dla dużych jak i małych przedsiębiorstw dające możliwość szerokiej prezentacji swojej oferty i promocji firmy!
1.2 Jakie są rodzaje kont w portalu Inzynierowie.pl?
Mając na uwadze różne potrzeby Klientów i Użytkowników serwisu, przygotowaliśmy dla Państwa dwa rodzaje kont o różnych poziomach funkcjonalności.

KONTO STANDARD jest w pełni bezpłatne i pozwala na dodanie własnej wizytówki do profesjonalnej bazy najlepszych firm inżynierskich z całej Polski. Założenie tego typu konta daje możliwość przeglądania bazy przetargów, ofert pracy.

Co umożliwia KONTO PREMIUM?

  • Stworzenie profesjonalnej wizytówki firmy umieszczonej w jednej z najlepszych baz firm inżynierskich w Polsce
  • Pełny dostęp do nowoczesnej i funkcjonalnej platformy przetargowej
  • Powiadomienia o przetargach
  • Indywidualny mailing z ofertami współpracy
  • Wysyłanie zbiorowych zapytań ofertowych
  • Możliwość dodawania ofert pracy
Zakładając KONTO PREMIUM będziesz mógł w prosty i przyjazny sposób zaprezentować profil działalności swojej firmy, jej dotychczasowe osiągnięcia, oferowane usługi czy produkty. Podane informacje oraz nowoczesne funkcjonalności portalu pozwolą w łatwy sposób zaprezentować się i nawiązać kontakty z potencjalnymi partnerom biznesowym. Dodatkowo uzyskujesz Pełny dostęp do nowoczesnej i funkcjonalnej platformy przetargowej, na której znajdują się liczne unikalne zapytania ofertowe pochodzące od innych użytkowników portalu, a także przetargi pochodzące z innych źródeł, w tym przetargi publiczne (BIP).
1.3 Ile kosztuje konto w Inzynierowie.pl?
Cennik stanowi załącznik do Regulaminu świadczenia usług drogą elektroniczną przez platformę internetową Inzynierowie.pl. Dostęp do informacji i funkcjonalności serwisu zależny jest od typu konta. Użytkownikom oferujemy dwa typy kont: bezpłatne Konto Standard oraz płatne konto Premium (szczegółowy opis funkcjonalności został przedstawiony w cenniku).

2. Rejestracja i logowanie

2.1 Czy muszę się zarejestrować aby móc korzystać z serwisu?
Dostęp do pełnej funkcjonalności serwisu Inzynierowie.pl wymaga rejestracji w portalu. Rejestrujesz się tylko raz i całkowicie bezpłatnie.
2.2 Jak zarejestrować się w portalu Inzynierowie.pl?
Intencją naszą było, aby zakładanie własnego profilu na portalu Inzynierowie.pl było jak najprostsze. Podczas rejestracji wymagamy tylko podstawowych i niezbędnych informacji.

Aby zarejestrować się w serwisie musisz:

  • 1. Wybrać przycisk Rejestracja, znajduje się on w prawym górnym rogu strony głównej serwisu.
  • 2. Wypełnić formularz rejestracyjny
  • 3. Należy zapoznać się i zaakceptować regulamin serwisu
Po prawidłowym wypełnieniu formularza rejestracyjnego, na podany przez Ciebie adres e-mail zostanie wysłana wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Kliknięcie w link jest równoznaczne z aktywacją konta.
Od tej pory możesz już korzystać z serwisu - zaloguj się używając podanego przy rejestracji adresu e-mail i hasła.
WAŻNE! Portal Inzynierowie.pl jest tworzony dla profesjonalistów, dlatego nie dopuszczamy możliwości tworzenia kont fikcyjnych. W momencie gdy zajdzie podejrzenie podania fikcyjnych danych, do czasu wyjaśnienia sprawy, konto będzie blokowane.
2.3 Na czym polega aktywacja konta poprzez e-mail z linkiem aktywacyjnym?
Po prawidłowym wypełnieniu formularza rejestracyjnego, na podany przez Ciebie adres e-mail system generuje automatyczną wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Odbierz pocztę i kliknij w podany w wiadomości link. Od tego momentu możesz korzystać z serwisu – zaloguj się używając podanego przy rejestracji loginu i hasła.
2.4 Nie dotarł e-mail z linkiem aktywacyjnym - co należy zrobić?
Jeśli na wskazany przez Ciebie przy rejestracji adres e-mail nie otrzymasz wiadomości z linkiem aktywacyjnym, należy:

  • Sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce pocztowej, logując się bezpośrednio na stronie operatora poczty
  • Sprawdź swoją pocztę ponownie po kilkunastu minutach – czasami zdarzają się opóźnienia w dostarczaniu wiadomości
  • Być może podałeś niepoprawny adres e-mail podczas procesu rejestracji - ponownie wypełnij formularz rejestracyjny zwracając uwagę na poprawność adresu e-mail
  • Skontaktuj się z administratorem serwisu - wyślij wiadomość na adres pomoc@inzynierowie.pl, z adresu podanego podczas rejestracji
Jeśli nie aktywujesz konta w ciągu 2 dni, Twoje dane zostaną automatycznie usunięte.
2.5 Link aktywacyjny nie działa poprawnie
Gdy link aktywacyjny nie działa poprawnie, należy skopiować go i wkleić do pola "adres" w swojej przeglądarce www.
2.6 Mam problem z logowaniem
Logowanie polega na wprowadzeniu do odpowiednich pól : Email oraz Hasła . Następnie konieczne jest naciśnięcie przycisku Zaloguj. W przypadku gdy nie pamiętasz hasła odzyskaj je za pomocą Nie pamiętam hasła.

Dla usprawnienia procesu logowania wprowadziliśmy opcję Zapamiętaj hasło, dzięki której nie musimy za każdym razem podawać wymaganych danych do logowania się, proces następuje automatycznie. Gdy w dalszym ciągu występują problemy z logowaniem wyślij do nas wiadomość z adresu, który zarejestrowałeś u nas w bazie.
2.7 Zapomniałem hasła - w jaki sposób je odzyskać?
Jeśli zapomniałeś hasła należy wcisnąć przycisk Nie pamiętam hasła w polu Zaloguj się a następnie wpisać swój adres e-mail w miejscu Odzyskaj hasło i przycisnąć przycisk znajdujący się poniżej. Na adres e-mail, który podałeś przy rejestracji zostanie wysłany link do zmiany hasła.

Nowe hasło można również zmienić po zalogowaniu się w serwisie w zakładce Moje konto > Ustawienia konta > Zmiana hasła.
2.8 Jakie dane osobowe wymagane są podczas rejestracji?
Podczas rejestracji w serwisie Inzynierowie.pl wypełniasz formularz podając następujące dane:

  • Nazwa firmy
  • NIP
  • Email (adres ten będzie służył do logowania w serwisie)
  • Hasło
Należy również zapoznać się i zaakceptować regulamin serwisu. Numer NIP może zostać zmieniony tylko przez administratora serwisu, dlatego też należy wpisywać go uważnie.
2.9 Czy udostępnione dane osobowe są bezpiecznie?
Portal Inzynierowie.pl gromadzi i przetwarza dane osobowe tylko za zgodą Użytkowników, w zakresie niezbędnym do świadczenia oferowanych usług zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. Zbiór danych gromadzonych w Serwisie został zgłoszony do GIODO (Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych). Bazy danych Serwisu przechowywane są zgodnie z obowiązującymi normami bezpieczeństwa oraz Polityką prywatności.

3. Moje konto

3.1 Do czego służy panel moje konto?
Moje konto to miejsce, w którym możemy zarządzać wszystkimi czynnościami podjętymi w serwisie.
Kokpit, znajdujący się po lewej stronie umożliwia:

Ustawienia konta:

  • Wprowadzenie ustawień konta w tym: zmianę danych kontaktowych, dokonywania płatności, pobranie faktury, zmianę hasła

Katalog firm:

  • Stworzenie i zarządzanie profesjonalną wizytówką Firmy oraz dodanie jej do katalogu firm
  • Dodanie informacji o firmie: oferowane produkty, usługi, zrealizowane projekty, wiadomości z firmy,
  • Utworzenie galerii zdjęć
  • Przegląd obserwowanych firm oraz wysłanie do nich zbiorowych wiadomości z możliwością dodania informacji o ogłoszonym przetargu
  • definiowanie indywidualnych filtrów umożliwiających wyszukiwanie firm w katalogu firm – filtry wyświetlają się w wyszukiwarce

Oferty pracy:

  • Dodanie ofert do ofert pracy
  • Moje oferty pracy – lista dodanych przez użytkownika ofert pracy wraz z możliwością ich edycji oraz wyróżnienia w wyszukiwarce
  • Przegląd obserwowanych ofert pracy
  • Zdefiniowanie filtrów i powiadomień o nowych ofertach pracy (powiadomienia przychodzą na adres e-mail) – filtry wyświetlają się w wyszukiwarce

Przetargi:

  • Dodanie przetargu do ofert przetargowych
  • Moje przetargi – lista dodanych przez użytkownika ofert przetargowych wraz z możliwością ich edycji oraz wyróżnienia w wyszukiwarce
  • Zdefiniowanie filtrów i powiadomień o nadchodzących przetargach (powiadomienia przychodzą na adres e-mail) – filtry wyświetlają się w wyszukiwarce

Wiadomości:

  • Możesz wysyłać i odbierać wiadomości od innych użytkowników portalu

W części głównej panelu mojego konta znajdziemy przydatne informacje o:

  • Obserwowanych przetargach, firmach, ofertach pracy, liczbie wyświetleń naszej wizytówki w katalogu firm, ważności konta
  • A także przydatne skróty do dodania przetargu, oferty pracy, edycji wizytówki.
3.2 W jakie sposób wysyłać wiadomości do użytkowników portalu?
Użytkownicy serwisu mogą wysyłać do siebie wiadomości. Każdy użytkownik posiada w panelu Moje konto skrzynkę pocztową, z której może wysyłać wiadomości, gromadzić otrzymane i wysłane wiadomości. Wiadomości nie są wysyłane na standardowe konta poczty e-mail, treści wiadomości dostępne są jedynie wewnątrz portalu a komunikacja odbywa się wyłącznie pomiędzy użytkownikami Inzynierowie.pl. Aby wysłać wiadomość należy w Moje konto, wybrać zakładkę Wiadomości > Napisz wiadomość. Okno wysyłania wiadomości otworzy się również, jeśli klikniesz przycisk Wyślij wiadomość, przy użytkowniku portalu.
3.3 Czy mogę wysyłać wiadomość do kilku użytkowników jennocześnie?
Portal Inzynierowie.pl umożliwia wysłanie wiadomości do kilku użytkowników jednocześnie, wystarczy w polu Nowa wiadomość dodać kolejnego odbiorcę wpisując nazwę użytkownika (nazwy firm, które posiadają konto w portalu wyświetlają się jako podpowiedzi po wpisaniu pierwszych liter nazwy). Ponadto, jeżeli dodaliśmy firmy do ulubionych wystarczy w Katalog firm >Obserwowane firmy zaznaczyć interesujące nas firmy i nacisnąć Wyślij do zaznaczonych, podając temat i treść wiadomości oraz wybrać temat przetargu (z dodanych przez nas przetargów).
3.4 W jaki sposób korzystać z funkcji obserwowane?
W Moim koncie znajdziesz zakładkę obserwowane: firmy, oferty pracy, przetargi. Znajdą się w nich informacje, które będziesz chciał sobie zapisać, aby zobaczyć je ponownie. Aby dodać jedną z wyżej informacji do obserwowanych, należy kliknąć w przycisk: obserwuj, który znajduje się obok interesującej nas treści.
3.5 Do czego służą ustawienia konta?
W zakładce Ustawienia konta w swoim Panelu użytkownika możesz edytować dane kontaktowe firmy: tj. Nazwa Firmy, Adres, Kontakt oraz adres www strony internetowej.
Pozostałe dane, które zostały użyte w procesie rejestracji: NIP i adres e-mail mogą być zmienione tylko przez administratora serwisu.
Jeżeli przypadkowo błędnie podałeś adres NIP lub chcesz zmienić adres e-mail napisz do nas na adres pomoc@inzynierowie.pl
Ponadto w ustawieniach konta znajduje się możliwość: doładowania konta, faktury, a także zmiana hasła.
3.6 Moje filtry i powiadomienia - jak się nimi posługiwać?
Aby usprawnić wyszukiwanie informacji w serwisie wprowadziliśmy możliwość definiowania filtrów. Są one dostępne w zakładkach Katalog firm, Oferty pracy, Przetargi w Moje konto oraz w zaawansowanych wynikach wyszukiwania. Dodając filtry w łatwy sposób możemy ograniczyć wyniki wyszukiwania tylko do interesujących nas kategorii, jak np.: nazwa, branża, miejscowość, województwo. Natomiast poprzez nadanie nazwy filtrom widzimy je odpowiednio uporządkowane w wyszukiwarkach.
Ponadto definiując częstotliwość w filtrach określamy jak często będą przychodziły do nas powiadomienia o nowych interesujących nas przetargach czy ofertach pracy.
Sami Państwo decydują, jakie powiadomienia z serwisu chcą otrzymywać! Ponadto portal Inzynierowie.pl przypomni Państwu o terminie zbliżającego się przetargu, który dodaliście Państwo do obserwowanych na 7 i 3 dni przed terminem składania ofert a także powiadomi o zbliżającym się terminie ważności konta Premium.
Portal Inzynierowie.pl umożliwia dodanie po 5 szt. filtrów w każdej kategorii: Oferty przetargowe, Oferty pracy, Katalog firm.
3.7 Jak mogę usunąć swoje konto z serwisu?
Usunięcie konta jest możliwe poprzez zgłoszenie tego faktu Administratorowi Serwisu wysyłając maila na adres biuro@inzynierowie.pl z zarejestrowanego konta. W pewnych sytuacjach Administrator Serwisu może odmówić usunięcia konta, aż do chwili ustania okoliczności uniemożliwiającej likwidacje konta . Konto Użytkownika może zostać usunięte przez Administratora, w przypadku łamania przez Użytkownika postanowień Regulaminu Serwisu.
3.8 W jaki sposób dokonać płatności za usługi dodatkowe i konto premium?
Płatności w serwisie należy realizować przez Moje konto >DOŁADUJ lub Moje konto >Ustawienia konta >Doładuj konto, gdzie wybieramy interesujące nas usługi. Możemy w ten sposób dokonać zakupu usług Premium w tym: konta, wizytówki, ofert pracy, ofert przetargowych, a także nielimitowanych ofert pracy oraz wizytówki na stronie głównej portalu.
Usługa aktywacji konta Premium realizowana jest maksymalnie w ciągu 1 dnia roboczego.
Po zakupie ofert przetargowych Premium i ofert pracy Premium do Państwa konta dopisywane są kredyty 1kredyt=1oferta, które można wykorzystać na wyróżnienie dodanych ofert.
Po zakupieniu usługi Wizytówka na stronie głównej portalu prosimy o przesłanie logo i krótkiego opisu firmy na adres biuro@inzynierowie.pl
Ponadto płatności za usługi dodatkowe związane z promocja na stronie głównej portalu oraz innymi formami reklamowymi zawartymi w Cenniku Reklam realizowane są indywidualnie po przesłaniu zapytania na adres reklama@inzynierowie.pl
3.9 Gdzie w serwisie znajdują się faktury?
Faktury w serwisie generowane są automatycznie i można je pobrać w panelu Moje konto > Ustawienia konta > Faktury. W momencie zawarcia transakcji generowana jest faktura Pro Forma, natomiast po otrzymaniu przelewu wystawiana jest faktura VAT. Aby pobrać fakturę w formacie PDF wystarczy kliknąć w jej nazwę. W przypadku chęci otrzymania faktury w tradycyjnej formie prosimy o przesłanie zamówienia mailem w ciągu 7 dni od daty zakupy usługi.

4. Oferty przetargowe

4.1 Czym jest giełda ofert przetargwych i jak ona działa?
Giełda ofert przetargowych udostępnia informacje o ofertach w postaci przetargów, zleceń i innych ogłoszeń biznesowych. Jeśli chcą Państwo ogłosić przetarg wystarczy wypełnić prosty formularz dodawania ofert do giełdy, w przypadku chęci wzięcia udziału w ogłoszonych przetargach wystarczy zaaplikować na jeden z nich zgodnie z wytycznymi zawartymi w ogłoszeniu.
Warunkiem korzystania z ofert przetargowych w systemie jest zalogowanie się oraz posiadanie aktywnego konta Premium.
4.2 Co to jest zapytanie ofertowe i jak umieścić je w ofertach przetargowych?
Zapytanie ofertowe jest zaproszeniem dostawców do wzięcia udziału w postępowaniu, które ma na celu dostarczenie konkretnego produktu, usługi, wykonania prac.
Procedura jest bardzo prosta:

  • 1. Wypełnij formularz - dokładnie opisując, czego poszukujesz.
  • 2. Twoje zapytanie zostanie umieszczone na platformie przetargowej Inzynierowie.pl
  • 3. Firmy prześlą odpowiedzi bezpośrednio do Ciebie lub skontaktują się z Tobą telefonicznie.
  • 4. Wybierzesz najlepszą ofertę.
Jeżeli masz pytania? Służymy pomocą, skontaktuj się z naszym przedstawicielem

Potrzebujesz dostawcy materiałów budowlanych do budowy magazynu? Nie musisz już tracić czasu na jego poszukiwania! Wystarczy, że złożysz krótkie zapytanie ofertowe, które trafia na giełdę przetargową, dostawcy dostają powiadomienie o złożonym zapytaniu, zaproponują Ci warunki współpracy a Ty wybierzesz najlepszą ofertę.
Jesteś dostawcą! Przedstaw swoją ofertę bezpośrednio klientowi! Złóż swoją ofertę do zapytania ofertowego! Dodatkowo stwórz swoją wizytówkę w katalogu firm dołączając informację o oferowanych produktach i otrzymuj powiadomienia o nowych zapytaniach ofertowych.
4.3 Czy mogę dodać zapytanie ofertowe do ofert przetargowych jako użytkownik niezalogowany?
Portal Inzynierowie.pl umożliwia dodawanie zapytań ofertowych do giełdy ofert przetargowych dla użytkowników niezalogowanych. W tym celu należy na stronie głównej wybrać pole Dodaj zapytanie ofertowe znajdujące się w prawym górnym rogu a następnie wypełnić formularz zapytania ofertowego podając jak największą ilość informacji oraz dane kontaktowe. Następnie po akceptacji administratora serwisu zapytanie ofertowe trafia na giełdę ofert przetargowych.
Uwaga! Portal Inzynierowie.pl zastrzega sobie prawo nie publikowania ofert przetargowych sprzecznych z regulaminem portalu i obowiązującym prawem.
4.4 W jaki sposób wysłać zbiorowe zapytanie ofertowe do użytkowników portalu?
Aby wysłać zbiorowe zapytanie ofertowe do kilku firm jednocześnie należy:

  • 1. Dodać przetarg do platformy przetargowej Inzynierowie.pl
  • 2. Wybrać interesujące nas firmy i dodać je do obserwowanych
  • 3. W Moje konto> Katalog firm>Obserwowane firmy wybrać interesujące nas firmy i wcisnąć przycisk wyślij do zaznaczonych
  • 4. Zdefiniować temat i treść wiadomości oraz dołączyć link do ogłoszonego przez nas przetargu (Jeżeli został przez nas ogłoszony).
4.5 Jak dodawać przetargi do giełdy ofert przetargowych?
Dodawanie przetargu w portalu Inzynierowie.pl jest bardzo proste i zajmuje zaledwie kilka minut.

Aby dodać przetarg należy:

  • 1. Zalogować się do serwisu
  • 2. Posiadać aktywne konto Premium
  • 3. Wcisnąć przycisk dodaj przetarg znajdujący się w kilku lokalizacjach serwisu

    • Moje konto > Dodaj przetarg
    • Moje konto > Przetargi > Dodaj przetarg
    • Moje konto > Przetargi > Moje przetargi > Dodaj przetarg
    • Strona główna > Wyszukiwarka > Oferty > Dodaj ofertę
    • Oferty przetargowe > Dodaj przetarg
    • Powiadomienia o przetargach > Dodaj przetarg
  • 4. Wypełnić formularz krótki formularz podając następujące informacje (*oznaczone zostały pola obowiązkowe)

    • Nazwa przetargu *
    • Branża *
    • Termin składania ofert *
    • Kwota wadium *
    • Miejscowość *
    • Województwo *
    • Rodzaj zamówienia *
    • Tryb przetargu *
    • Opis przetargu
    • Słowa kluczowe
    • Dołącz materiały dodatkowe, np.: SIWZ, opis przetargu i nadaj im nazwę dla łatwiejszej identyfikacji
    • Kod CPV
Gdy już wypełnisz wszystkie wymagane pola, naciśnij przycisk Zapisz - ogłoszenie automatycznie pojawi się na giełdzie ofert przetargowych oraz w Moje konto > Przetargi > Moje . Ponadto ogłoszone oferty przetargowe wyświetlane są w Państwa wizytówce w katalogu firm. Pamiętaj, że im więcej szczegółów podasz tym bardziej trafione będą oferty do Twojego zapytania. Aby zwiększyć oglądalność Twojego przetargu skorzystaj z opcji promowania przetargu.
4.6 Jak wprowadzić zmiany w ogłoszonym przetargu?
Aby wprowadzić zmiany do ogłoszonego przetargu, przejdź do Moje konto > Przetargi > Moje przetargi wybierz interesujące zapytanie i wprowadź odpowiednie zmiany do formularza, następnie naciśnij Zapisz a zmiany zostaną zapisane i pojawią się w Twoim zapytaniu od razu po ich wprowadzeniu.
4.7 Jak usunąć swoje zapytanie ofertowe?
Aby usunąć ogłoszony przetargu, przejdź do Moje konto > Przetargi > Moje przetargi zaznacz interesujący przetarg i naciśnij przycisk Usuń zaznaczone a zapytanie zostanie od razu usunięte.
4.8 Czym jest oferta do zapytania ofertowego i kto może ją złożyć?
Oferta złożona do zapytań przedstawionych na giełdzie ofert przetargowych to oferta sprzedaży towaru, usługi, roboty czy też dostawy, która jest przedmiotem postępowania. Ofertę może złożyć każdy użytkownik serwisu, który dysponuje produktem, na który zostało złożone zapytanie przetargowe. Oferta powinna zawierać szczegóły takie jak cena towaru, jego ilość, sposób dostawy lub miejsce odbioru oraz inne informacje niezbędne do zawarcia transakcji, które są wymagane przez Zleceniodawcę.
4.9 Mam pytania do zamawiającego. W jaki sposób je zadać?
Portal Inzynierowie.pl umożliwia zalogowanym użytkownikom zadawanie pytań bezpośrednio do Zamawiającego, wystarczy nacisnąć Zapytaj organizatora w treści wybranego przetargu i wpisać pytania w treści wiadomości. W sytuacji kiedy Zamawiający w treści ogłoszenie podał inny sposób komunikowania się należy zastosować się do jego wytycznych.
W postępowaniach przetargowych prowadzonych w trybie Ustawy o Zamówieniach Publicznych Zamawiający dokładnie precyzuje sposób komunikowania się i wskazuje osoby do kontaktu. Wszystkie te informacje znajdują się w treści ogłoszenia lub zamieszczonej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
4.10 W jaki sposób złożyć ofertę do zapytania ofertowego?
Jeśli chcesz wziąć udział w postępowaniu przetargowym i złożyć ofertę na interesujące zapytanie, powinieneś w wybranym przetargu nacisnąć przycisk Wyślij ofertę, a następnie wpisać treść wiadomości i ewentualnie załączyć wymagany plik oferty. Tak przesłana odpowiedź trafia bezpośrednio do skrzynki pocztowej Organizatora przetargu.
W sytuacji kiedy Zamawiający w treści ogłoszenie podał inny sposób składania , zmiany i wycofywania ofert należy zastosować się do jego wytycznych.
W postępowaniach przetargowych prowadzonych w trybie Ustawy o Zamówieniach Publicznych Zamawiający dokładnie precyzuje sposób i wskazuje miejsce składania ofert. Wszystkie te informacje znajdują się w treści ogłoszenia lub zamieszczonej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
4.11 Czy można wycofać lub zmienić ofertę do zapytania ofertowego?
Oferent, który złożył ofertę w prowadzonym zapytaniu przetargowym może ją zmienić albo wycofać do momentu zakończenia składania ofert. W takiej sytuacji należy w szczegółach przetargu nacisną przycisk Wyślij ofertę i w treści wiadomości wpisać informację o wycofaniu lub zmianie oferty oraz dołączyć ofertę zamienną.
W sytuacji kiedy Zamawiający w treści ogłoszenie podał inny sposób składania , zmiany i wycofywania ofert należy zastosować się do jego wytycznych.
W postępowaniach przetargowych prowadzonych w trybie Ustawy o Zamówieniach Publicznych Zamawiający dokładnie precyzuje sposób i wskazuje miejsce składania lub zmiany ofert. Wszystkie te informacje znajdują się w treści ogłoszenia lub zamieszczonej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
4.12 Jak wybrać kontrahenta?
Spośród ofert zgłoszonych do Zapytania ofertowego, Organizator postępowania może dowolnie wybrać Kontrahenta. Może to zrobić zarówno po zakończeniu Zapytania ofertowego (gdy upłynie czas jego publikacji) jak i w trakcie jego trwania (aby wybrać Kontrahenta w Zapytaniu, które jeszcze trwa, należy je zakończyć). Wybór kontrahenta następuje przez akceptacje oferty i kontakt ze strony zgłaszającego zapytanie. Następnie strony mogą przystąpić do realizacji zamówienia na wcześniej ustalonych warunkach.
W sytuacji kiedy Zamawiający w treści ogłoszenie podał inny sposób rozstrzygnięcia postępowania przetargowego należy zastosować się do jego wytycznych.
W postępowaniach przetargowych prowadzonych w trybie Ustawy o Zamówieniach Publicznych otwarcie i wybór ofert następuje na zasadach określonych w treści ogłoszenia lub zamieszczonej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
4.13 Czy muszę wybrać kontrahenta spośród nadesłanych ofert?
W przypadku gdy nie są Państwo zainteresowany żadną z ofert do Twojego zapytania ofertowego – nie ma potrzeby wybierania kontrahenta. Można wystawić zapytanie ofertowe ponownie.
4.13 W jaki sposób promować swoje zapytanie ofertowe aby zobaczyło je więcej osób?
Portal Inzynierowie.pl daje możliwość promowania zapytania ofertowego w następujący sposób:

  • Oferta przetargowa Premium – polega na wyróżnieniu specjalną szatą graficzna oferty przetargowej, dzięki temu ogłoszenie jest bardziej widoczne na liście wyników wyszukiwania. Aby wyróżnić ofertę należy wejść do Moje konto > Przetargi > Moje przetargi > nazwa przetargu i nacisnąć przycisk wyróżnij. Ponieważ jest to usługa dodatkowo płatna należy najpierw zakupić Ofertę przetargową Premium wciskając doładuj lub wchodząc przez Moje konto > Ustawienia konta > Doładuj konto > Oferta przetargowa Premium. Zakup jednej oferty przetargowej Premium umożliwia wyróżnienie jednego ogłoszenia.
  • Polecane na głównej – polega na wyróżnieniu oferty na stronie głównej portalu w miejscu Polecamy – w celu zamieszczenia reklamy prosimy o przesłanie wiadomości na adres reklama@inzynierowie.pl wraz z podaniem informacji Polecane na głównej: tytuł ogłoszenia, zdjęcie, krótka informacja - nagłówek, link do oferty, oczekiwany czas wyświetlania reklamy. Usługa jest dodatkowo płatna zgodnie z obowiązującym cennikiem i wymaga wcześniejszej akceptacji przesłanych materiałów.
  • Promowane na głównej – polega na wyróżnieniu oferty na stronie głównej portalu w miejscu Wybrane oferty – w celu zamieszczenia reklamy prosimy o przesłanie wiadomości na adres reklama@inzynierowie.pl wraz z podaniem informacji Promowane oferty: tytuł ogłoszenia, zdjęcie, kwota - budżet, link do oferty, oczekiwany czas wyświetlania reklamy. Usługa jest dodatkowo płatna zgodnie z obowiązującym cennikiem i wymaga wcześniejszej akceptacji przesłanych materiałów.

5. Oferty pracy

5.1 Szukam pracownika - w jaki sposób dodać ogłoszenie o pracę?
Jeżeli właśnie poszukujesz pracownika Portal Inzynierowie.pl jest idealnym miejscem do zamieszczenia ogłoszenia o pracę i nawiązania relacji z potencjalnymi kandydatami. Wszystkim użytkownikom, którzy posiadają aktywne konto Premium dajemy możliwość zamieszczenia do 10 ofert pracy miesięcznie w ramach abonamentu (10 aktywnych ogłoszeń równocześnie). Dzięki temu przez okres ważności konta będą mogli Państwo prowadzić stałe rekrutacje, szukać pracowników kontraktowych, specjalistów, freelancerów do realizowanych projektów i nawiązywać relacje z wysokiej klasy specjalistami odwiedzającymi nasz portal.
Zapraszamy również do prowadzenia stałych i szerokich rekrutacji pracowników w ramach nielimitowanych ofert pracy, które można zakupić w ramach Doładuj konto > Nielimitowane oferty pracy.
Dodanie oferty pracy jest bardzo proste i zajmuje zaledwie kilka minut! Aby dodać ofertę należy:

  • 1. Zalogować się do serwisu
  • 2. Posiadać aktywne konto Premium
  • 3. Wcisnąć przycisk Dodaj ofertę pracy znajdujący się w kilku lokalizacjach serwisu

    • Moje konto > Dodaj ofertę pracy
    • Moje konto > Oferty pracy > Dodaj ofertę pracy
    • Moje konto > Oferty pracy > Moje oferty pracy > Dodaj ofertę pracy
    • Strona główna > Wyszukiwarka > Praca > Dodaj ofertę
    • Oferty pracy > Dodaj ofertę pracy
    • Powiadomienia o nowych ofertach pracy > Dodaj ofertę pracy
  • 4. Wypełnić formularz krótki formularz podając niezbędne informacje (* zostały oznaczone pola obowiązkowe)
  • 5. Ponadto jeżeli chcemy anonimowo przeprowadzić rekrutację możemy ukryć nazwę firmy w formularzu dodawania oferty
  • 6. Zapisać ofertę – oferta automatycznie umieszczana jest w wyszukiwarce ofert pracy
Standardowo oferta pracy publikowana jest w portalu na okres 30 dni. Wszystkie dodane przez Państwa oferty trafiają do Wyszukiwarki ofert pracy, można nimi zarządzać z Moje konto > Oferty pracy > Moje oferty pracy. W łatwy sposób można przedłużać ofertę na kolejne 30 dni wciskając odśwież ofertę pracy w edycji oferty.
Ponadto oferty pracy wyświetlane są w Państwa wizytówce w katalogu firm jeżeli nazwa firmy nie została ukryta.
5.2 Jak zmienić zamieszczone ogłoszenie o pracę
Zmian w zamieszczonym ogłoszeniu można dokonywać w Moje konto > Oferty pracy > Moje oferty pracy, gdzie znajdują się wszystkie nasze oferty pracy dodane do portalu wraz z informacjami o dacie ich dodania i terminie ważności.
Edytować możemy całą wcześniej zamieszczoną treść ogłoszenia, a także ukrywać nazwę naszej firmy jeżeli chcemy anonimowo przeprowadzić proces rekrutacji. Ponadto w tym miejscu możemy odświeżyć ofertę pracy, wyróżnić ją a także usunąć. Zmiany wprowadzone do ogłoszenia należy potwierdzić wciskając Zapisz, po czym ukazują się one automatycznie w wyszukiwarce ofert pracy.
5.3 W jaki sposób usunąć zamieszczone ogłoszenie o pracę?
Usunąć zamieszczone ogłoszenie można w Moje konto > Oferty pracy > Moje oferty pracy poprzez zaznaczenie oferty i wciśnięcie Usuń zaznaczone.
5.4 Jaki jest koszt umieszczania ogłoszeń o pracę na Inzynierowie.pl?
Przeglądanie wszystkich ofert pracy oraz możliwość aplikowania na nie jest bezpłatna, natomiast aby móc dodawać ogłoszenia do serwisu należy posiadać aktywne konto Premium. Cena konta Premium jest bardzo niska i została ustalona na poziomie dostępnym dla każdej firmy. Aktualny poziom cen znajduję się w Cenniku.
W ramach konta Premium umożliwiamy dodanie do 10 ofert pracy w miesiącu, co pozwala na dodanie nawet kilkuset ofert pracy w ciągu roku. Dzięki takiej usłudze portal Inzynierowie.pl jest niemalże darmowym narzędziem od rekrutacji pracowników. Dla firm, które mają większe zapotrzebowanie kadrowe, np.: na potrzeby projektu lub też agencji pośrednictwa pracy prowadzących stałą szeroką rekrutację wprowadziliśmy dodatkową usługę nielimitowane oferty pracy, która nie ma ograniczeń ilościowych.
5.5 Jesteśmy Agencją pośrednictwa pracy - czy możemy zamieszczać ogłoszenia w portalu Inzynierowie.pl?
Przeglądanie wszystkich ofert pracy oraz możliwość aplikowania na nie jest bezpłatna, natomiast aby móc dodawać ogłoszenia do serwisu należy posiadać aktywne konto Premium. Cena konta Premium jest bardzo niska i została ustalona na poziomie dostępnym dla każdej firmy. Aktualny poziom cen znajduję się w Cenniku.
W ramach konta Premium umożliwiamy dodanie do 10 ofert pracy w miesiącu, co pozwala na dodanie nawet kilkuset ofert pracy w ciągu roku. Dzięki takiej usłudze portal Inzynierowie.pl jest niemalże darmowym narzędziem od rekrutacji pracowników. Dla firm, które mają większe zapotrzebowanie kadrowe, np.: na potrzeby projektu lub też agencji pośrednictwa pracy prowadzących stałą szeroką rekrutację wprowadziliśmy dodatkową usługę nielimitowane oferty pracy, która nie ma ograniczeń ilościowych.Tak. Agencje Pośrednictwa Pracy mogą przeprowadzać rekrutacje w portalu Inzynierowie.pl w ramach konta Premium a także dodatkowej dedykowanej dla nich usługi nielimitowane oferty pracy, która znosi ograniczenia w ilości dodawanych ofert pracy.
5.6 Czy mogę dodać ofertę pracy jako użytkownik niezalogowany?
Niestety nie, dodawanie ofert pracy jest możliwe tylko dla użytkowników posiadających konto Premium.
Zapraszamy do zakupu oraz darmowego przetestowania konta w ramach okresu próbnego.
5.7 W jaki sposób promować oferty pracy aby zobaczyło je więcej osób?
Portal Inzynierowie.pl daje szerokie możliwości promowania ofert pracy:

  • Oferta pracy Premium - polega na wyróżnieniu specjalną szatą graficzna oferty pracy, dzięki temu ogłoszenie jest bardziej widoczne na liście wyników wyszukiwania. Aby wyróżnić ofertę pracy należy wejść do Moje konto > Oferty pracy > Moje oferty pracy > nazwa oferty pracy i nacisnąć przycisk wyróżnij. Ponieważ jest to usługa dodatkowo płatna należy najpierw zakupić Ofertę pracy Premium wciskając doładuj lub wchodząc przez Moje konto > Ustawienia konta > Doładuj konto > Oferta pracy Premium. Zakup jednej oferty pracy Premium umożliwia wyróżnienie jednego ogłoszenia.
  • Polecane na głównej - polega na wyróżnieniu oferty na stronie głównej portalu w miejscu Polecamy - w celu zamieszczenia reklamy prosimy o przesłanie wiadomości na adres reklama@inzynierowie.pl wraz z podaniem informacji Polecane na głównej: tytuł ogłoszenia, zdjęcie, krótka informacja - nagłówek, link do oferty, oczekiwany czas wyświetlania reklamy. Usługa jest dodatkowo płatna zgodnie z obowiązującym Cennikiem i wymaga wcześniejszej akceptacji przesłanych materiałów.
  • Promowane na głównej – polega na wyróżnieniu oferty na stronie głównej portalu w miejscu Wybrane oferty – w celu zamieszczenia reklamy prosimy o przesłanie wiadomości na adres reklama@inzynierowie.pl wraz z podaniem informacji Promowane oferty: tytuł ogłoszenia, zdjęcie, kwota - budżet, link do oferty, oczekiwany czas wyświetlania oferty. Usługa jest dodatkowo płatna zgodnie z obowiązującym cennikiem i wymaga wcześniejszej akceptacji przesłanych materiałów.
5.8 Jak wyszukiwać interesujące mnie oferty pracy?
Aby efektywnie wyszukać interesującą nas ofertę pracy możemy zdefiniować szereg parametrów w wyszukiwarce ofert pracy, m.in.: nazwę stanowiska, pracodawca, słowo kluczowe, branża, poziom stanowiska, formę zatrudnienia, oczekiwane wynagrodzenie, wykształcenie, lokalizacja, wymagany język, doświadczenie.
Dokładne sprecyzowanie parametrów wyszukiwania usprawni proces wyszukiwania ofert.
5.9 W jaki sposób aplikować na interesującą mnie ofertę pracy?
Aby wysłać aplikację na interesującą nas ofertę pracy należy w ogłoszeniu nacinać przycisk Aplikuj a następnie w pojawiającym się okienku dołączyć CV, List motywacyjny, wpisać treść wiadomości oraz nacisnąć Aplikuj. Złożone dokumenty są automatycznie przysłane bezpośrednio do Ogłoszeniodawcy.
Ponadto portal Inzynierowie.pl umożliwia przesłanie ewentualnych pytań do oferty za pomocą formularza Zapytaj organizatora, gdzie należy podać swoje dane i adres e-mail, na który ma być przesłana odpowiedź.

6. Katalog firm

6.1 Czym jest katalog firm Inzynierowie.pl?
Katalog firm Inzynierowie.pl jest ogólnopolską bazą firm specjalizującą się w firmach związanych z branżami inżynierskimi.
Obecność firmy w katalogu firm to najlepszy sposób na dotarcie do Klientów. Umieszczenie firmy w katalogu jest bezpłatne, umożliwia stworzenie i promowanie profesjonalnej strony internetowej o Państwa firmie.
Dzięki zaawansowanej wyszukiwarce Klienci w łatwy sposób będą mogli dotrzeć do oferowanych przez Państwa usług.
6.2 W jaki sposób dodać firmę do katalogu firm?
Aby dodać firmę do katalogu firm należy zarejestrować się w serwisie jako Firma, wypełniając formularz rejestracyjny i aktywując konto.
Następnie w ustawieniach Moje konto > Katalog Firm > Wizytówka mojej firmy należy zaznaczyć pole
Wizytówka widoczna w katalogu firm.

Aby zwiększyć atrakcyjność prezentacji swojej firmy a tym samym przyciągnąć uwagę klientów należy dodać logo, opis działalności firmy a także pozostałych informacji, które umożliwia serwis. Można także wyróżnić swoją firmę w katalogu firm, a także na stronie głównej portalu.
Dla wybranych firm umożliwiamy szczególną formę reklamy jako partner portalu oraz partner działu, zapytania prosimy kierować na adres: reklama@inzynierowie.pl
6.3 Jak zmienić dane firmy podane przy rejestracji?
Podczas procesu rejestracji wymagane jest podanie: Nazwy firmy, NIP, E-mail. Nazwę firmy możemy edytować w zakładce Moje konto > Ustawienia konta. Pozostałe dane NIP i adres e-mail mogą być zmienione tylko przez administratora serwisu. Jeżeli przypadkowo błędnie podałeś adres NIP napisz do nas na adres pomoc@inzynierowie.pl
Ponadto w procesie dokonywania płatności, istnieje możliwość zmiany danych do faktury
Doładuj konto > Zapłać > Do płatności > Dodaj kontrahenta
Pozostałe dane firmy można dodawać i edytować w Moje konto > Ustawienia konta oraz Moje konto > Katalog firm > Wizytówka/Dodatkowe informacje o mojej firmie/Galeria zdjęć
6.4 Jakie informacje o mojej firmie mogę zamieścić w ramach konta standard?
Konto Standard jest w pełni bezpłatne i pozwala na dodanie własnej wizytówki do profesjonalnej bazy najlepszych firm inżynierskich z całej Polski. Założenie tego typu konta umożliwia podanie podstawowych informacji o Firmie, danych kontaktowych, strony www, a także przypisanie do konkretnej branży w katalogu firm.
6.5 Jak stworzyć atrakcyjną wizytówkę firmy?
Wizytówka firmy w portalu Inzynierowie.pl to prosta strona internetowa Twojej firmy wykonana w atrakcyjnej i czytelnej szacie graficznej, która zawiera wszystkie najważniejsze informacji służące przedstawieniu Twojej firmy potencjalnym klientom. Możesz zamieścić w niej szczegółową ofertę Twojej firmy, wszelkie dane teleadresowe, logo Twojej firmy, cennik usług lub produktów, rozbudowaną galerię zdjęć . Możesz także pochwalić się dotychczasowymi realizacjami i osiągnięciami na rynku. Dzięki funkcji lokalizacji Twojej firmy na mapie, potencjalni klienci szybko zorientują się gdzie dokładnie mieści się Twoja firma i jak można do niej dotrzeć.
Wizytówka firmy stworzona w naszym specjalistycznym portalu branżowym Inzynierowie.pl jest bardzo skuteczną forma reklamy internetowej, umożliwiającą dotarcie do wielu potencjalnych klientów a także znacząco wpływa na poprawę Twojego wizerunku w sieci.
Stworzenie własnego portfolio w portalu Inzynierowie.pl jest bardzo proste i zajmuje zaledwie kilka minut!
W każdej chwili możecie Państwo liczyć także na nasze wsparcie i doradztwo pisząc na adres pomoc@inzynierowie.pl

Daj się odnaleźć w sieci ! – stwórz atrakcyjną Wizytówkę firmy i sprawdź ilu nowych klientów dzięki niej pozyskasz!

Stworzenie wizytówki:
Krok 1. Należy zarejestrować swoją firmę w serwisie Inzynierowie.pl wciskając Rejestracja na stronie głównej portalu podając wymagane podstawowe dane. Następnie po zalogowaniu w Moje konto > Katalog firm > Wizytówka mojej firmy zaznaczyć pole Wizytówka mojej firmy widoczna w katalogu firm.
Od tego momentu wizytówka Państwa Firmy z podstawowymi danymi jest widoczna w katalogu firm.
W każdym momencie można ją również ukryć.

KROK 2. Rozpoczynając tworzenie Wizytówki, możesz zacząć od podania danych Firmy w Ustawienia konta > Dane kontaktowe: dodanie/edycja nazwy firmy, adresu, numerów kontaktowych, strony www jeśli posiadasz.

KROK 3. Następnie w miejscu Katalog firm > Wizytówka mojej firmy możemy uzupełnić dane: adres e-mail, konto Facebook, dokonać wyboru branż w jakich zostanie umieszczona nasza wizytówka w katalogu firm, dodać/zmienić logo firmy (wybierz plik), stworzyć opis firmy (np.: opisać historię firmy, opisać szczegółowo czym zajmuje się Państwa firma), przedstawić rozbudowany wachlarz oferowanych usług lub produktów a także zamieścić materiały dodatkowe (np.: folder reklamowy), które będą dostępne do pobrania ze strony w katalogu firm. Dla szybkiego odnalezienia siedziby firmy można zdefiniować jej lokalizację na mapie.
Wszystkie podane dane możesz modyfikować w dowolnym momencie.

KROK 4. Dodatkowe informacje o mojej firmie - w zakładce tej możemy zarządzać dodatkowymi informacjami o firmie, tj.: produkt, usługa, zrealizowany projekt, wiadomość.
Dodając zrealizowane projekty czy wiadomości można pochwalić się osiągnięciami na rynku, wykorzystaniem Państwa usług lub produktów. Każdą realizację można wpisać oddzielnie dodając jej nazwę, opis a także dodać zdjęcie lub ilustrację, która uatrakcyjni prezentację.
Wszystkie zamieszczone tutaj informacji można edytować w dowolnym czasie.

KROK 5. Galeria zdjęć - tutaj dodasz wybrane przez siebie zdjęcia. Możesz zmieniać i modyfikować swoją galerię kiedy zechcesz.

Przykładową wizytówkę stworzyliśmy dla Państwa pod adresem: MOJA WIZYTÓWKA
Stworzenie wizytówki firmy możliwe jest w ramach kont Premium.
6.6 W jaki sposób skutecznie reklamować swoją firmę w serwisie Inzynierowie.pl?
Mając świadomość jak ważna jest odpowiednia reklama w pozyskiwaniu klientów dla każdej firmy stworzyliśmy różne możliwości promocji w serwisie w ramach konta Premium. Aby zwiększyć atrakcyjność prezentacji swojej firmy a tym samym jej rozpoznawalność i pozycję na rynku należy:

  • Stworzyć atrakcyjną wizytówkę firmy dodając jak największą ilość informacji o firmie, oferowanych usługach, produktach, zrealizowanych projektach, zamieścić galerię zdjęć oraz inne informacje jakie umożliwia portal w ramach konta Premium
  • Promować firmę w wynikach wyszukiwania katalogu firm poprzez zakup Wizytówki Premium
  • Zamieścić wizytówkę na stronie głównej portalu
  • Aktywnie brać udział w przetargach, dodawać i wyróżniać oferty przetargowe Premium
  • Prowadzić stałą rekrutację pracowników poprzez zamieszczanie i wyróżnianie ogłoszeń pracy Premium
  • Aktywnie nawiązywać kontakty z użytkownikami portalu
  • Promować wiadomości i przetargi na stronie głównej w miejscach Polecamy i Wybrane oferty
  • Dodawać banery reklamowe na stronie głównej i stronach działu
  • Dla wybranych firm umożliwiamy szczególną formę reklamy jako partner portalu oraz partner działu
Szczegółowe formy reklamy oraz specyfikacje techniczne znajdują się w zakładce Reklama i Cennik dostępne na stronie głównej.
6.7 W jaki sposób zakupić usługi promowania dla mojej firmy?
Stworzenie profesjonalnej wizytówki firmy z wszystkimi dostępnymi informacjami oraz zakup dodatkowych usług jej promowania możliwy jest dla kont Premium. Aby zakupić dodatkowe usługi należy w Moje konto>Ustawienia konta>Doładuj konto wybrać interesujące nas produkty.
Ponadto jeżeli są Państwo zainteresowaniu reklamą na stronie głównej serwisu w ramach miejsc Polecamy i Wybrane oferty, Partner portalu, Partner działu lub innej niestandardowej formy reklamy zapraszamy do kontaktu na adres reklama@inzynierowie.pl

7. Pozostałe

7.1 Jak uzyskać pomoc w razie problemów technicznych?
Jeśli masz problemy techniczne, których nie da się rozwiązać dzięki stronie pomocy – skontaktuj się z nami pisząc na adres pomoc@inzynierowie.pl
7.2 Jak skontaktować się z przedstawicielem Inzynierowie.pl?
Dane kontaktowe do przedstawicieli portalu Inżyneirowie.pl znajdują się w zakładce kontakt na stronie głównej, z wszystkimi zapytaniami można również pisać na adres biuro@inzynierowie.pl
7.3 Co zrobić jeżeli zauważyłeś naruszenie regulaminu Inzynierowie.pl?
Jeśli zauważyłeś na łamach Inzynierowie.pl: materiał, który z różnych przyczyn nie powinien zostać opublikowany, niewłaściwe zachowania użytkowników, bądź treści, które naruszają regulamin.
Wyślij do nas zgłoszenie w tej sprawie na adres pomoc@inzynierowie.pl, bez zbędnej zwłoki zajmiemy się wyjaśnieniem i ewentualnym usunięciem niewłaściwych treści z portalu.
Użytkownicy Inzynierowie.pl tworzą treści naszego portalu, każdy z nich zobowiązany jest do stosowania się do wymogów regulaminu i przepisów prawa, jednakże może się zdarzyć, że umieszczone informacje naruszają ww. zasady. Niestety nie możliwe jest to, abyśmy samodzielnie zweryfikowali wszystkie treści zamieszczane w serwisie, dlatego też liczymy na sygnały od naszych Użytkowników. Dziękujemy za pomoc.
7.4 Jak skutecznie wyszukiwać informacje w serwisie Inzynierowie.pl?
Za pomocą wyszukiwarki na stronie głównej portalu można wyszukiwać interesujące nas treści, wystarczy wybrać interesującą nas zakładkę: oferty, praca, firmy i wpisać czego szukamy, np.: nazwa firmy, usługi, produktu, nazwa stanowiska, czy interesujące wyrażenie w ofertach przetargowych. Dzięki funkcji Szukanie zaawansowane możemy bardziej precyzyjnie określić parametry naszego zapytania, np.: interesującej nas branży, lokalizacji oraz pozostałych parametrach dostępnych z poziomu wyszukiwarki, możemy również szukać interesujących nas informacji po zdefiniowanych filtrach.
7.5 Czym jest newsletter i jak z niego korzystać?
Newsletter Inzynierowie.pl to najnowsze informacje z naszego serwisu - przydatne informacje, wiadomości o zmianach w serwisie oraz promocjach. Otrzymywanie Newslettera jest całkowicie bezpłatne. Jeśli chcesz otrzymywać Newsletter na swoją skrzynkę e-mail wpisz swój adres e-mail w oknie Newsletter na stronie głównej portalu. W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania Newslettera.
7.6 Jakie są sposoby płatności w serwisie i gdzie znajdują się faktury?
Płatności w serwisie obsługiwane są przez DialCom24 Sp. z o.o, ul. Kancelarska 15, 60-327 Poznań. Dostępne metody płatności to płatność systemu Przelewy24 i tradycyjny przelew bankowy.
Faktury w serwisie generowane są automatycznie i można je pobrać w Moje konto > Ustawienia konta > Faktury.
W momencie zawarcia transakcji generowana jest faktura Pro Forma, natomiast po otrzymaniu przelewu wystawiana jest faktura VAT.
W przypadku uwag lub problemów ze zrealizowaniem płatności prosimy pisać na adres biuro@inzynierowie.pl


Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie skontaktuj się z nami pisząc na adres : pomoc@inzynierowie.pl